La La Land | Film Yorumu


Adı : La La Land / Aşıklar Şehri
Yayın Tarihi : 9 Kasım 2016
Yönetmen : Damien Chazelle 
Süresi : 2 Saat 8 Dakika
Türü : Müzikal / Drama , Romantik


KONUSU : 

Hayatlarında yön bulmaya çalışan iki tutkulu insan Sebastian ve Mia'nın yolları, Los Angeles'ta trafiğin sıkışık olduğu bir gün kesişir. Her ikisi de sanat tutkunu olan bu iki insan, hayallerini gerçekleştirme yolunda düşe kalka ilerlemektedir. Sebastian gelenekseksel jazzın kolonlardan yükseldiği bir kulüp açma hayalinde, Mia ise kafesinde çalıştığı film platosunda kendine uygun tüm oyunculuk seçmelerine katılarak bir rol kapma telaşındadır. Bu iki insanın kalpleri birbiri için atmaya başladığında ortaya çıkan manzarayı hayat şartları bozacak, onları yavaş yavaş hayallerinden uzaklaştırmaya başlayacaktır.


Film hakkında izleyenler ikiye bölünmüş durumda bir kısım çok beğenirken bir kısım hiç beğenmemiş. Ben beğenen kesimin arasındayım. Gerek müzikler olsun danslar olsun oldukça etkilendiğim bir filmdi. Üstelik filmde kullanılan manzaralı sahneleri ayrı bir sevdim. Öyle sahneler vardı ki adeta kartpostaldan fırlamış gibi. O derece güzel mekanlar seçilmişti. Oyunculuklar ise oldukça iyiydi. İki başrol oyuncusunu da oldukça sevdim. Birbiriyle uyumları da oldukça iyiydi.
Bütün sahneleri büyük bir ilgiyle izledim fakat arkadaşlarımla biraz gır gır şamata yaptığımız için birkaç sahnenin duygusunu tam alamadım bunun için size önerim izlerken epey odaklanarak ve dikkatli izlemeniz. Tek başıma olsam kesinlikle daha farklı duygular içerisinde olurdum. 
Filmi bitirdikten sonra bir 10-15 dakika filmde olanları kafanızdan geçiriyor, tartıyor ve beğenip beğenmediğiniz kanısına varıyorsunuz. En azından ben öyle yaptım. Birkaç bir şey hala keşkelerle kafamda fakat filmi bütünüyle sevdiğimi söylemeliyim. Kesinlikle şans verilmesi gereken filmlerden biri. Özellikle müzikal filmler seviyorsanız kaçırmayın derim! :)



Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.