Queen of Ring | 반지의 여왕 | Kore Dizi (Mini) Yorumu

Dizi Adı : Queen of Ring | 반지의 여왕
Bölüm Sayısı : 6
Tür : Romantik, komedi, fantastik
Bölüm Uzunluğu : 30 dakika
Orijinal Dili : Korece
Ülke : Güney Kore
Yayınlanma Tarihi : 2017



KONUSU : 
Dizi, çirkin bir kız olan Nan-Hee’nin (Kim Seul-Gi) aile sırrına sahip büyülü bir altın yüzüğü takmasının ardından gelişen olayları konu almaktadır. Yakışıklı ama bir o kadar da soğuk kalpli olan Se-Gun (Ahn Hyo-Seop) Nan-Hee’nin taktığı büyülü altın yüzük sayesinde onu çok güzel ve ideal tipi gibi olarak görmeye başlar.

OYUNCULAR :


Ahn Hyo-Seop dizide Park Se Gun karakterini canlandırıyor. Oldukça yakışıklı olan bu karakter tüm kadınlar tarafından sevilen fakat kolay kolay kimseyi beğenmeyen biridir. Dizi boyunca "Ben güzel olanı severim." kafasında olan bu karakter çekici olduğu kadar aynı zaman da itici.


Kim Seul-Gi, Mon Nan-Hee 'yi canlandırıyor. Her konuda başarılı olan kızımız kendi söylemiyle tek başarısız olduğu şeyin güzellik olduğunu düşünüyor. Yüzüğü taktıktan sonra ise farklı bir kişilik sergiliyor.



Yoon So-Hee ise Mon Nan-Hee'nin yüzüğü taktıktan sonra  Park Se Gun'un gördüğü ideal tip olan Kang Mi-Joo 'yu canlandırıyor. Aynı zamanda Mon Nan-Hee'nin çocukluk arkadaşı. 


Lee Tae-Sun, Mon Nan-Hee ve Kang Mi-Joo'nun çocukluk arkadaşı ve dizide ikinci erkek olarak bulunan Byeon Tae-Hyun 'nu canlandırıyor.


Yorum :
Şu aralar pek uzun dizilere sabrım olmadığı için mini diziler tercih etmeye çalışıyorum. Queen Of The Ring izleme listem arasındaydı. Hazır vizeler bitmişken bir nefes almak adına izleyeyim dedim ve bilin bakalım ne oldu? Son bölüm hariç bütün bölümleri  Park Se Gun'a söverek geçirdim. Dizinin ana teması "Sevdiğiniz kişi size her şekilde güzel gözükür. Sevgi her şeyi güzelleştir" di. Fakat Se-Gun sürekli güzeli severim ben kafasındaydı. Böyle sağlı sollu dalasım geldi anlayacağınız cinlerimi tepeme çıkarttı. :'( Tabi son bölümde gönlümü aldı pehh!

Mon Nan-Hee ise oldukça tatlı bir karakterdi fakat yer yer o da beni sinirlendirdi fakat Se-Gun kadar değil :) *alkışlar alkışlar* 
Dizide en ama en çok sinir olduğum kişi  Kang Mi-Joo 'ydu. Bir insan güzel diye bu her şeyi yapabileceği anlamına gelmez. Özellikle de insanları aşağılamak gibi en nefret ettiğim davranış. :'( 

Diziye dair en sevdiğim şey bir mesaj üzerinde durulmasıydı. Günümüzde çoğumuz güzelliğin her şeyden ön planda olduğunun farkındayız. Güzelsen bir adım öndesin mantığı maalesef beni soğutan bir mantık. Şöyle bir örnek vereyim; bir kitapçıya gittiniz ve kitapların paketlenmiş olduğunu gördünüz. İlk önce elinizi süslü pakete gitmez mi? Daha sonra içindekini merak edersiniz. Günümüzde de çoğu insan ilk önce dış görünüşe bakıp yakından tanımak istiyor.
Dizideki asıl mesaj ise "Çirkin insanların (aslında çirkin kavramı dizi sonunda kalkıyor) diğer insanlardan hiçbir farkı yoktur. Tüm insanlar eşit ve aynı sevgiyi hak ediyor." 

Neyse konuyu fazla dağıtmadan değinmek istediğim son şey olan ikinci erkek sendromuna değinip yoruma son vereyim.
Bana kalırsa Mon Nan-Hee ile Byeon Tae-Hyun çift olmalıydı tamam Se-Gun ile güzel bir çift oldular fakat ben Tae-Hyun 'u daha bir sevdim üzgünüm Se-Gun bebeğim :') 

Diziyi epey sinir krizi geçirerek izlesem de bittiğinde oldukça eğlendiğimi ve sonunu da oldukça merak içinde beklediğimin farkına vardım. Kafa dağıtmak için izlenebilecek bir dizi olduğunu düşünüyorum. Blog yazım hakkında yorumunuzu aşağıya yazmayı unutmayın.
Yeni blog yazılarında görüşmek üzere.

Puanım : 3/5

ÖNEMLİ NOT : 
"Queen of Ring" dizisi "Three Color Fantasy" adı altında toplanmış, konusu farklı olan ve her birinin bir rengi temsil ettiği dizilerin sonuncu mini dizisidir. Bu dizilerden ilki "The Universe's Star" 'beyaz'ı, ikincisi "Romance Full of Life" 'yeşil'i, üçüncüsü "Queen of Ring" 'altın rengi'ni temsil etmektedir.


Yararlanılan Kaynak : http://guneykoresinemasi.com/diziler/2692-queen-of-ring.html 

2 yorum:

  1. Düşüncelerini aynen yazmışsın hoşuma gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tüm yorumlarımda öyle yazmaya çalışıyorum :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.