Hayali Dünya | Mim!

Ağustos 04, 2017
Merhabalar! 
Geçen blogları gezerken böyle bir mime denk geldim. Soruları oldukça hoşuma gitti ve yapmak istedim. Yaparken de epey zevk aldım umarım siz de okurken zevk alırsınız :)
Vee Mor Düşler Kitaplığı ile Fulden Ufacık 'ı mimliyorum!



1- Gitmek istediğiniz bir hayali dünya var mı?
Varsa neresi olsun isterdiniz?

-Elbette! Olmaz mı? Sıralasam sanırım bütün Türkiye'yi dolaşabilecek uzunlukta bir liste oluştururdu fakat kısaca özetleyeyim.
 Çok severek okuduğum ve izlediğim diziler olabilir. İçinde kötülük ve fesatlık bulunmayan her türlü dünya da kabulümdür. Sanırım bir çoğumuz böyle bir dünyayı hayal ediyoruz. :)


2- Sevdiğiniz bir dizide veya filmde bir karakter olsaydınız hangisi karakter olmak istediniz? -illa dizi veya film olmak zorunda değil karakteri kendiniz de yaratabilirsiniz-

-Buna farklı farklı cevaplar vermek istiyorum. Bir tane seçmekte epey zorlandım. Dizi olarak hala etkisinden çıkamadığım ve kolay kolay da çıkamayacağımı düşündüğüm dizi olan Goblin'deki Eun Tak olmak isterdim. Çok neşeli olmasının yanında sorumluluklarını almasını bilen güçlü bir karakteri var. Hee bir de onu istememdeki diğer etken ise Goblin'in gelini olma fikri elbette :D 
Film olarak ise şu sıralar tekrar kitabını okuduğum ve çok sevdiğim film olan Gurur ve Önyargı (Aşk ve Gurur) 'daki Elizabeth olmak isterdim :) Zaten bazı açıdan da birbirimize benzediğimizi düşündüğüm için benim için seçmesi kolay bir karakter. Düşündüğü her şeyi söylemesi hoşuma giden en önemli özelliği.
-Elizabeth-

-Bu harika çift Goblin ve Gelini Eun Tak-


3-Bu sefer de sevdiğiniz roman veya masal kitaplarından birinin karakteri olacaksınız. Hangisi olmak isterdiniz?

-Önceki soruda bunun cevabını vermiş oldum sanırım. Elizabeth olmak isterdim. Bunun yanında masal karakteri olarak da Güzel ve Çirkin'deki Belle olmak isterim. Oldukça akıllı bir karakter olmasına karşın oldukça da cesur olması beni etkileyen faktörlerden.



-cevapta bahsettiğim Jiwoo-

4- Gerçek hayatta başka biri olarak doğmak gibi bir şansınız var -kendiniz olamazsınız başkası olmak zorundasınız- kim olarak doğmak istediniz?

-Bedensel olarak keşke bu olsam diyerek imrendiğim bir insan yok ama koreli olarak doğmak isterdim sanırım :D Şu sıralar en sevdiğim k-pop grubu olan KARD'daki Jiwoo olarak doğabilirdim mesela güzel olabilirdi. Pembe saçlarını sevdiğim. 
-hayal etmesi bedava :D -
Bunun dışında ben daha çok bazı kişilik özelliklerimi değiştirmek isterdim. Mesela daha az konuşup daha az ağlayan ve de çizim yeteneği olan bir insan olarak doğmak isterdim. 
***


Söz konusu Jiwoo olunca gaza gelen ben birkaç gif daha ekledim :)





Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.