MİM! - Beni Ben Yapan Şeyler(?)


Adeta yaz günü gibi bir günden merhabalar! Nisan geldi etraf rengarenk oldu. En sevdiğim mevsim kendini göstermeye başladı :) Çok sıcak günler gelmeden bu günlerin keyfini çıkarmayı unutmayın :) Neyse girizgahımızı yaptığımıza göre gelelim asıl konuya. Başlıktan da anlaşılacağı üzere yeni bir mim yazısı ile karşınızdayım. Beni bu mime etiketleyen The Sağlam's blogunun sahibesi tatlış Büşra ablaya teşekkür ederim :3
Gelelim beni ben yapan şeylerin neler olduğuna;


1- Öncelikle ailem falan diye başlamayacağım orası zaten Allah'ın emri :D Beni ben yapan en büyük özelliğim aşırı derece duygusal olmam. Komedi dizi-filmlerinde bile ağlayacak yer bulabilirim yani.

2- Kore hayranlığım. Blogumdaki yazılardan da anlaşılacağı üzere kore dizilerine ve kpop a büyük bir ilgim var. Deli gibi kdrama izler, BTS-KARD ve GOT7 dinlerim *-*
Şu sıralar da Twice ve Blackpink dinliyorum.

3- Tam bir ev kuşuyum. Dışarı çıkıp gezmekten pek hoşlanmıyorum. Beni öyle deli gibi gezerken görmek neredeyse imkansız gibi. Bir saat gezdikten sonra yoruldum deyip kenara çekilirim :D 

4- Bir şeyi seversem bu dizi, kitap veya bir dizi olabilir. Onunla ilgili acayip bir fangirl haline gelirim. Her ince ayrıntısına kadar araştırırım.

5- Kitap okumak ve bolca hayal kurmak.

6- Fotoğraf çekmek, telefonumda kendi fotoğrafımdan çok başka fotoğraflar var buradan da durumu anlayabilirsiniz :D

7- Tam bir kahve bağımlısı olmam. Her gün mutlaka bir Türk kahvesi şart!

8- Bir şeyi daldan düşer gibi gelişine yapmayı sevmiyorum. Yaptığım şeyler hakkında iyice bilgi sahibi olup öyle yapmaya çalışıyorum. Kafamda hep ben yapacaksam iyi olmalı cümlesi geçiyor fakat her insan gibi kusursuz da olmadığımın yaptığımın tamamıyla iyi olmayacağını biliyorum. Net beni ben yapan en büyük özelliğim budur.

10- Bir kişiyi sevmişsem onun benden istediği çoğu şeyi yapıp yardımcı olmaya çalışırım. Ama sevmediğim bir insan için kılımı bile kıpırdatmam. Ve bir de birinden soğumam için bir sebep bile yeterli olur.

11- Kafamda genelde olumsuz senaryolar kurarım. Umutsuzluk biraz kanıma işlemiştir ama yerine göre acayip pozitif biri de olabilirim.

12- Tatlıyı çok sevmem. Öyle böyle tatlı sever deyilim fenaa! Bana bir çikolata ikram etseniz asla hayır demem. Dersem de az önce falan yemişimdir :D 

13- Blogum da beni ben yapan şeylerden. Birileriyle yaptığım ve zevk aldığım şeyler paylaşmak çok hoşuma gider. Zaten yüz yüze bile sevdiğim konulardan bahsederken ya da bir deneyimimden bahserken aşırı bir heyecanlı anlatır ve uzun uzun konuşurum. Bakınız diğer bir maddeyle bu olayı açıklayayım ;

14- Sevdiğim şeyler hakkında aralıksız konuşabilirim. O yüzden ortak noktamız varsa ve benimle konuşmak istiyorsanız bunu bir düşünün ona göre yapın derim :D Bunu en iyi bu yazıyı okuyor mu bilmiyorum ama Nurşah abla bilir. Gurur ve önyargı hakkında konuşmaya başladık bir yıldır arkadaşız :D 

15- Son olarak şuan okumakta olduğum bölüm de beni ben yapan şeylerden. Sınıf öğretmenliği okumaya başladığımdan beri genel olarak insanlara daha farklı bakar oldum.

*****

Ben kimseyi mimlemiyorum. Hoşuna giden arkadaşlar ben mimlemişim gibi yapabilirler :)

Bana ulaşabileceğiniz adreslerim :
instagram : daisyandbook
facebook : Gonca'nın Dünyasından
gncarazz@gmail.com

7 yorum:

  1. Şu 2. Madde var ya tek bir kelimesini bile anlamadım. Nesil farkı bu 🤣🤣🤣
    Blogu bundan çok seviyorum işte bi sürü şey öğreniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum beni çok mutlu etti. Birilerinin okuyup bir şeyler kazanmış olması beni çok mutlu ediyor gerçekten. Çok teşekkür ederim. 2. maddeyi biraz daha açayım :) Kdrama kore dizilerinin kısaltılmış adı oluyor. Korelilerin yaptığı müzik türüne verilen isim kpop olarak tanımlanıyor. Diğer bahsettiğim BTS, KARD ve GOT7 ise bu tarzda müzik yapan gruplar oluyor :)

      Sil
    2. Hah bak işte böyle ablalara yardım 🤣🤣

      Sil
  2. Şu kore fgilm, dizi vb.şeyleri neden ben sevemedim bir türlü anlamadım. Olumsuz şeyleri ben genelde sevdiklerimle ilgili kurarım. Oğluma yada eşime ulaşamazsam beynimde senaryolar dönmeye başlar. İyi bir şey değil ama elde olmadan yapıyoruz işte insan olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kdramaların öyle bir yanı da var. Seven çok seviyor sevmeyen hiç sevmiyor. O nedenle neden sevmiyorum diye düşünmemek lazım. Yine de size Goblin dizisini öneririm benim en sevdiğim dizidir. Olumsuz düşünme konusunda sanırım doğamızda var :')

      Sil
  3. Kore dizilerini ben de seviyorum :)) Kitap, kahve, çikolata senin gibi, beni de ben yapan şeylerden -nasıl bir cümle oldu bu :D-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizileri kesinlikle beni ben yapan şeyler diyebilirim. Çünkü onlar hakkında kendi hakkımda olduğundan daha fazla konuşabiliyorum :D Kitap kahve çikolata candır. Cümle olmuş bence :D Gariplik yok :')

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.