17 Mart 2018 Cumartesi

Son Zamanlarda İzlediğim Diziler


Merhabalar! Son zamanlarda kitap okumaktan çok dizi izlediğim için birçok dizinin yorumu birikti. Bu nedenle son zamanlarda neler izlediğime dair böyle bir yazı yazmaya karar verdim. Umarım yeni bir şeyler izlemek isteyenler için de fikir olur :)
***


İlk olarak It's Okay That's Love dizisinden bahsetmek istiyorum. Normalde geniş çaplı yorumunu girecektim fakat vazgeçtim :D 
Vallahi diziye nasıl başladım nasıl bitirdim hiçbir fikrim yok. Sadece aşırı süründürdüğümü söyleyeyim. Dizi bana kalırsa çok çok iyi bir dizi değildi. Diziye dair bir şeye değinmeye korkuyorum çünkü her noktası spoiler o derece karmaşık bir konuya sahip. Tek söyleyeceğim şey tıbbi terimlerden oluşan ve psikolojik dizileri seviyorsanız sizin için aranan kan bulundu demektir :)

Son zamanlarda izleyip bitirdiğim bir diğer dizi ise Go Back Couple. Adeta minnoşluk barındıran bir dizi. 

Konusundan ufak bir bahsedeyim. Erken yaşta evlenen Ban-Do ve Jin Joo bir müddet sonra evlendiklerine pişman olur ve boşanma kararı alılar. BOOOM! Sonra bilin bakalım ne olur? Kendilerini 20 yaşındaki bekar hallerinde bulurlar. Peki geçmişe döndüklerinde gelecekleri için neleri değiştireceklerdir dersiniz? Birbirinden kurtuldukları için sevinecekler mı yoksa geçmişe dönüp aslında birbirlerini ne kadar sevdiklerini fark mı edecekler? Bunların cevabı tabiki dizide :)
Dizi 12 bölümlük bir dizi.Her bölümü 1 saat sürüyor. Fakat dizi o kadar tatlı ki nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz bile. Düşünüldüğünde ortalama bir dizi olarak göze çarpıyor fakat eğlenceli ve kafa dağıtıcı bir yönü olduğunu vurgulamadan olmaz. Ben izlerken epey eğlenmiş ve sevmiştim. Sadece Ban-Do karakterini sevemedim. Gerçek anlamda sevimsiz buldum...Hem görünüş hem de karakteristik özellikler olarak. Onun dışında dizi bütünüyle minnoş bir diziydi.
Minnoş dizi demişken izlediğim iki mini diziye değineyim. 

Birincisi Start Love 
Açıkçası bu diziye nasıl başladım bilmiyorum youtube da dolanırken gözüme çarptı. Baktım 10 dakika 6 bölüm bir kore dizisi benden kaçar mı izleyeyim dedim. İzledim izlemesine de ben ne izledim yahu oldum :D Dizi mini dizi olduğu için olaylar hızlı işlenmişti. Hani vakit öldürmek istiyorum diyorsanız neden izlemeyesiniz? :')

İkinci mini dizi ise Falling For Challenge.
Şu sıralar biraz EXO'ya takmış durumdayım. Knowing Brothers programına katıldıkları bölümü izledim ve orada Xiumin dikkatimi çektiği için başka reality showlarını da izledim. Orada oyunculuk yaptığını öğrenince hemen bir araştırma falan filan. Sonuç olarak bu mini dizisini buldum. Oyunculuk dışında diziyi pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim ama izlediğim mini diziler arasında en iyisiydi diyebilirim. Bu da Start Love 'da olduğu gibi 10 dakika ve 6 bölümlük bir dizi. 

Gelelim son zamanlarda en bir sevdiğim diziye. Şuan her ne kadar devam ediyor olsa da çok çok beğendiğim Radio Romance!
Bu diziyi izlerken adeta eriyorum. Baş roldeki beyefendi sağ olsun :) Diziyi bitirince detaylı yorum gireceğim için burada pek açıklamak istemiyorum fakat şunu belirteyim son iki bölümde batırırlarsa yorumumun halini sizler düşünün. 


TAAA-DAAA! Şaşırdınız değil mi? Türk dizisi çok nadir izliyorum. Leyla ile Mecnun'u herkes o kadar çok övdü ki dayanamayıp başladım. Zaten epeydir aklımdaydı. Şuan 8 bölüm falan izledim ama diğer Türk dizilerinden oldukça farklı olduğunu gördüm. Sadece Yavuz'un kitap okuması bile beni diziye bağlan sebep olabilir :)

The Good Place başladığım ve henüz bitirmediğim dizilerden. Ruhuna Renk Kat blogunda görüp merak ettiğim bir diziydi. Konu olarak oldukça ilgi geçici ve 25 dakika olması beni cezbeden noktalardan oldu.
KONUSU : 
Eleanor ölür ve öbür tarafa geçer. İyi Yer ve Kötü Yer'den oluşan öbür tarafta Eleanor İyi Yer'de olmaya hak kazanmıştır. Sonsuzluğu geçireceği öbür tarafa geçtiğinde ise aslında bir hata olduğunu ve oraya ait olmadığını fark eder. Neyse ki bunu kendisinden başka fark eden olmamıştır. Öbür taraftaki ruh eşi Michael'in da yardımıyla bunu kimsenin öğrenmemesi için İyi Yer'e layık olmaya çalışır. Önceki hayatında oldukça kötü birisi olduğundan bu yeni hayatına adapte olması hiç de kolay olmayacaktır.

Oldukça eğlenceli ve değişik bir dizi 8 bölüm falan izlemiş olmama rağmen şuan bile beğendiğimi söyleyebilirim.

Running Man!

Her ne kadar dizi olmasa da eklemek istedim. Kore Reality Showu olan Running Man oldukça kaliteli bir yapım. Oldukça iyi ve komik bir kadroya sahip olmalarının yanı sıra her bölümde Kore'de tanınmış kişilerin de gruba katılmasıyla çok farklı formatlar deniyorlar. Ben izlediğim her bölümünden büyük bir zevk alıyorum ve yeni kişiler tanıdığım için mutlu oluyorum. 1.5 saat gibi bir süre olması beni biraz üzse de aşırı komik olan bölümlerde bu sürenin nasıl geçtiğini bile anlamıyorum. Kesinlikle izlenmesi gereken programlardan. Ekipten en sevdiğim üyeler Le Kwang So ve Song Ji Hyo ^-^ 

Son zamanlarda izlediğim diziler böyleydi. Aralarında izledikleriniz ya da izlemek istedikleriniz var mı ? Ya da Gonca bunu da izlemelisin tam senlik dediğiniz dizi-film önerilerinizi de yorum olarak bırakmayı unutmayın! :)

6 yorum:

  1. Goncaaaaaa It's Okey Love ı o kadar övdüler ki herkes en beğendiği dizi falan seçmiş ben yarım bıraktım ne bilim değişikti dizi senin dediğin gibi 🤩.
    Birde sana az öneri yapayım Just Between Lovers bak bi accayip iyi. Bide mini dizi var Oueen of the ring die mutlaka hoşuna gidecektir bu ikisi.Bide show önercem genellikle idollerin katıldığı Master Key ve İdol Weekly yi mutlaka izlemelisin goncaaaaaaa😛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. It's Okay That's Love konusunda ne desem bilemiyorum benim hoşuma giden bir dizi değildi açıkçası onun dışında. Just Between Lovers'a muhakkak bakacağım sınavları atlatır atlatmaz :) Queen Of Ring 'i izledim ve çook beğendim! :) Sanırım izlediğim en iyi mini diziydi. ^-^ Master Key 'i izlemedim fakat weekly idol'ün BTS ve GOT7'ın katıldığı bölümleri izlemiştim ve açıkçası idolleri aşağılayan bir program olduğu için pek sevmedim :'( Sanırım o tarz konseptler bana göre değil. Önerilerin için çook çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Aaaa idol Weekly iyidir iyi :D Ben sana bulcam güzel dizi aaa bak I'm not a robot u izledin mi onu izle çok güzel oda :)

      Sil
    3. I'm not Robot epey dikkatimi çeken dizilerden ona da bakacağım mutlaka. Dizi listem çok fena uzuyor. Hangi birini izleyeceğim bilemiyorum....

      Sil
  2. Bu Korelilerle aramda bir sıkıntı var ama çözemedim. Bir ben mi izleyemiyorum bu dizileri anlamadım!....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha aranızda bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum :D Sadece güzel bir diziye denk gelmemişsindir :)

      Sil