Kim Bu Geveze Kalemler?

Temmuz 05, 2017
Herkese merhabalar! Bugün sizlere içinde yer aldığım bir kitap tanıtım grubu olan Geveze Kalemler'den bahsedeceğim.
Biz kimiz ve neler yapıyoruz?
Öncelikle 5 kişilik bir grubuz. Asıl üyelerimiz;
Ben yani Gonca, 
Bir de sonradan aramıza katılan ve bizim bir parçamız olan ;

KURULUŞUMUZ:
Yaklaşık 2 sene önce kurulduk. -2016 Ocak ayının başları.-
Geveze Kalemler'in kurulması aslında birden oldu. Daha önce başka bir isim üzerinde Nurhayat abla ile konuşmuş ama bir türlü karar veremeyip vazgeçmiştik. İyi ki de karar verememişiz o isimi hatırlayıp gülüyorum ama bizde kalsın:) 
Sonra bir gün üçümüz *Gizem ablam, Nurhayat abla ve ben*konuşurken "Geveze Kalemler" fikri ortaya çıktı ve şuanki facebook sayfamızı kurduk. İlk olarak orada paylaşımlarımıza başladık daha sonra ise 2. turda instagrama açıldık.
Facebook Sayfamız : Geveze Kalemler
İnstagram Sayfamız : gevezekalemler

İlk turlarda görselleri ben hazırlıyordum.. Şuan her ne kadar bakıp bunları ben mi yapmışım desem de o görseller benden çıktı efenim :D
Daha sonra üniversite sınavına hazırlanmam nedeni ile ara verme kararı aldım ve şuanda gördüğünüz şaheserlerin sahibesi Burcu aramıza katıldı. İyi ki de katılmış değil mi? *itiraf edin ben shop yapmaya devam etseydim gözleriniz kanayacaktı* 
Şaka bir yana kendimi geliştirdim :D Şuan eskiye göre daha iyi görseller yaptığımı düşünüyorum. İlerleyen turlarda belki görürsünüz belli mi olur? *-*

GÖREV DAĞILIMI :
Turda ayrım yapmaz genel olarak herkese eşit görev paylaşımında bulunmaya çalışırız. Fikirleri ortaya atar aralarından sizlerin ilgisini cezbedecek olanları seçmeye çalışırız.
Bu arada benden duymuş olmayın ama;
Şu sıralar çok farklı şeyler planlıyoruz. Daha farklı konseptler sizi bekliyor yani..
****
Tekrar ilk günlere dönüp neler yaptığımıza bir bakalım.
DÜNDEN BU GÜNE TURLAR:
İlk turumuz ilk heyecanımız Nemesis Kitap'tan çıkan Beni Aşka İnandır kitabınaydı. O kadar heyecanla hazırlanmıştık ki o heyecanı hala hatırlıyorum.
2. Turumuz Feniks Yayınları - Her İşte Bir Hayır Var
3. Turumuz Portakal Kitap - Şahmeran
4. Turumuz Martı Yayınları - Zamansız Fırtına
5. Turumuz Novella Yayınları - Kılıç ve Çiçek
6. Turumuz Nemesis Kitap - Başka Bir Hayata
7. Turumuz Postiga Yayınları - Seher Vakti
8. Turumuz Novella Dinamik - Kağıttan Uçaklar
9. Turumuz İndigo Kitap - Hayatın Ruhu
10. Turumuz Feniks Kitap - Düşesin Zaferi
11. Tur Nemesis Kitap - İlk Aşk
12. Turumuz  Ephesus Yayınları - Çilek Mevsimi
13. Turumuz Gitane Kitap - İlhan Perisi
14. Turumuz Ephesus Yayınları - Mekanik Aşk
15. Turumuz Mortena Yayınları - Aşka Sabıkalı
16. Turumuz Novella Dinamik - Kağıttan Hayaller
17. Turumuz Ephesus Yayınları - Eylül Çıkmazı
18. Turumuz Ephesus Yayınları - İki Mükemmel Hata 
*Okuma Etkinliği  Eftalya Kitap - Kumaştan Kalbe
20. Turumuz Mendirek Yayınları - Kum Taneleri
21. Turumuz Carpe Diem - Ejder Kral & Kayıp Kılıç
22. Turumuz Nemesis Kitap - Yarasa
23. Turumuz Ephesus Yayınları - Cezayir Menekşesi
24. Turumuz Eftalya Kitap - Ya Habibi
25. Turumuz Eftalya Kitap - Pedina
26. Turumuz Epsilon - Sözleşme
27. Turumuz Ephesus Yayınları - Elya Şeytanı

Not : 15-17-18-19-26. turların görselleri Dilarabook (Dilara) 'ya aittir. Emeğine sağlık.

Turlarımız bu şekilde. Kitap isimlerine tıklayarak tur görsellerine ulaşabilirsiniz :)

LOGOMUZ:
Gelelim grubumuzun amblemine. Çoğunuzun bu ayrıntılara dikkat ettiğini düşünmüyorum fakat logomuz oldukça anlamlı. Sıradan bir yıldız değil yani :) 


Yıldızın her bir köşesi birimizi temsil ediyor. Ortasında gördüğünüz el ise ucu kalem olan bir el. Geveze Kalemler'in asıl temsil edildiği kısım işte o içindeki kalem. Bu logoyu bulan ise Nurhayat'ımızdı. İlk başlarda benden anlam yükleyemesem de daha sonra yıldızımız anlamına kavuştu.

PEKİ TUR KAPSAMINDA NELER YAPIYORUZ?
Kitaptan alıntılar, kitap çekilişi, yazar ve kitabın yayın bülteninde kullanılan tanıtımı, kitapların yorumlanması, kitabın karakter tanıtımları, yazar röportajı, magazinsel kitap tanıtımı - biraz daha açayım bunu. Kitabın içinde geçen ana olayı spoiler olmadan adeta magazinci gibi ele alıp yazıyoruz.- , altı çizilmesi gereken satırlar -alıntılar dışında beğenip altını çizdiğimiz satırları sizlerle paylaşıyoruz.- , kitabı okumak için 5 neden. Şimdilik bu kadar ama ileride bazı şeyleri değiştirmeyi düşünmüyor değiliz. 
Eğer yapmamızı istediğiniz bir şey varsa ;
gevezekalemler1@hotmail.com adresine öneride bulunabilirsiniz. 

Geveze Kalemler dışarıdan bakıldığında bu şekilde gözükse de biz 6 kız kardeşten farksızız. En azından ben böyle hissediyorum. Umarım tanıtımlarımızı severek takip ediyorsunuzdur. Desteğiniz için teşekkür ederiz. Yeni kitap tanıtımlarında ve blog yazılarında görüşmek dileği ile.. 

İLETİŞİM ADRESLERİ:



Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.