GKBT 20. TUR | Berna Aslıhan - Kum Taneleri | Kitap Yorumu

Yazar : Berna Aslıhan 
Basım Yılı : Kasım / 2016
Sayfa Sayısı : 535
Yayınevi : Mendirek Yayınları
Seri Durumu : Aşkın Sen Hali - 1. Kitap
 Bütün dünya yok olsun, sadece biz kalalım istiyorum.



"İsminin anlamını biliyorsun değil mi?"
Kız sessiz kalmayı tercih ederken başını usulca olumlu yönde salladı. "Azra..." dedi ismini tekrarlayarak. "
Ayak değmemiş kum demek."
"Çok doğru." dedi genç adam Azra'yı sarhoş edebilecek kadar harika gülümsemesiyle cevap verirken. Azra onu belki de ilk defa bu kadar içten gülümserken görmüştü. Genç adam derin bir nefes aldı ve kızın deniz mavisi gözlerine bakarak tekrar konuşmaya başladı. "Ben o ayak değmeyen kumda kendimi kaybetmek üzereyim Azra." 
Azra duydukları karşısında şaşırmış bir ifadeyle bakıyordu adama. "Ama Arat-" Arat işaret parmağını kızın dudaklarına bastırıp onu susturdu. "Hiçbir şey söyleme, sadece seni sevmeme izin ver."
(Tanıtım Bülteninden)



Azra ve Arat bir zorunluluk üzerine evlenirler. Azra küçüklüğümden beri Arat'a aşıktır fakat yine de bu evliliği kabul etmez. Zamanla bu evliliğin altındaki sırlar bir bir ortaya çıkar ve bol aksiyonlu bir macera içinde kendi mutlu sonlarına ulaşmaya çalışırlar.
🔽🔼🔽🔼🔽🔼
İlk olarak kitabın kapağından bahsetmek istiyorum. Kapağındaki mavilik ve üzerindeki görseli çok sevdim. Sanırım ikinci baskıda ayraç da olacakmış 😍


Yazarın akıcı bir kalemi var. Kurgusunu sadece aşk üzerine kurmamış birçok olaya yer vermiş ve karakterlerin aşklarıyla bizi boğmamış. Aralara serpiştirdiği maceralarla okurken merağımızı da cezbediyor.

Yazım dilinde ufak hatalar olsa da bütünüyle sevdiğim bir kitaptı.
🔽🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼🔽
Karakterlere değinmem gerekirse Azra hukuk öğrencisi *burada öldüm😍 hukuk okumak isteğince kalbim pır pır oldu* yazar yer yer anayasa maddelerini saydırarak ve savunma yaptırarak tam bir hukukçu profilini oluşturmuştu bir kocaman kalpçik benden ❤
Arat yarı bad boy sayılacak bir tip belki de çeyrek bad boy 😂
Yer yer maço bir tavır sergilesede yer yer tam bir aşık erkek gibi davranıdı. Bu ikili zaman zaman sinir krizi geçirmeme neden olsada ikisinin kafasını birbirine tokuşturmak istesemde sevdim ki Arat'ın castının Theo olduğunu düşünürsek şu halde olduğumu söylesem abartmış olmam 👉😍
Birde yan karakterlerimiz var Buğra ve Esra. Tatlış olan bu ikiliyi ilerleyen kitaplarda daha fazla görmek isterim. Çünkü Buğra hep gözümde poncik bir erkek modeli olarak canlandı hani yaptığı şakalarla herkesi güldüren tipler olur ya öyle. Ailemizin ponçik çocuğu tipi 😍
Kitabı genel olarak sevdim, tavsiye ederim 👍
Puanım 3.5/5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.