GKBT 19. Tur | Külkedisi'nin Zayıflama Hikayesi & Gizemli Erkek Avcısı - Aylem Güngördü | Karakter Röportajı

Kasım 28, 2016


Herkese merhabalar! Biz birbirinden eğlenceli turlarla devam ederken sizler için bu turda farklı bir şey düşündük. Her seferinde yazarlarla röportaj yaparken bu sefer de karakterlerle yapalım dedik. Eee bizi bu kadar hayal dünyasında kollarına alıp kucaklayan karakterleri biraz yakından tanımaya ne dersiniz? Cevabınız evet ise hayal dünyanızın kapılarını sonuna kadar aralayın. Bu arada cam ayakkabılar benden, Prensler ise Gizemli Erkek Avcısı’ndan :)

Merhabalar, bizler sizleri tanıyoruz fakat tanımayanlar için ufakta olsa kendinizden bahsedebilir misiniz?

Öykü: Eh, herkese selam! Külkedisi'nin Zayıflama Hikayesi kitabının baş kahramanı nam-ı diğer Külkedisi'yim ben 😊

Tolga: Kitap ve Öykü aşığı, Sihirli Kitaplar Dükkanı'nın sahibi, Joe'nun babası.

Seçil : Beni tanımayan biri mi? Böyle bir güzelliği daha önce görmemiş olamazsınız herhalde. Power Of Love dergisinin güzel müdiresi!

Melis: Berk'in diğer yarısı.

Baran: Ben yorum yapmak istemiyorum, gizemli olmak iyidir:)

Kitap dendi mi akan sular duruyor biz Gevezeler'de. Eh haliyle masalımızın yakışıklı kitapçısı da dikkatimizden kaçmadı. Tolga, bu soru fan girl'ün olmaya aday Son Sayfası “Hayat”tan sana geldi. Diyor ki; “Hayatında birçok kişiden kazık yedin, bu senin güvenini elbette etkilemiştir. Nasıl oldu da Seçil ve Öykü’ye güvenebildin?

Tolga : Gevezeler beni yakışıklı bulduğunuz için teşekkür edip sırıtırken, karşı koltuğumda oturup gözlerini deviren Öykü'yü görmezden geliyorum.
Sevgili Hayat; her ne kadar herkesten kazık yemem, hayata küsüp bir daha kimseye güvenmemem gerektiği anlamına gelmemeli. Bazen kalbimizin sesine de kulak vermeliyiz...


Baran.. Sen benim favori karakterimsin. (Seçil ikimizde Baran’ın seni sevdiğini biliyoruz. Kıskanmaya gerek yok.) Seni tam olarak çözemesem de derinlerde farklı bir kişilik barındırdığını düşünüyorum. Yanılıyor muyum yoksa? Bütün bu yardım işleri vs. boşuna değildir?

Baran: Teşekkür ederim adını bilmediğim güzellik. (Bu ortak bir yanımız olduğunu göstermiyor mu sence de?) Eh, yardıma muhtaç kadınlara dayanamıyorum sanırım.

Seçil ilk kitapta seni tabiri caizse cadı biri olarak görüyoruz. Seni böyle biri olmaya iten etkenler neler peki ?

Seçil: Ailenizdeki tek bir kişi bile sizi umursamıyorsa ve hiç arkadaşınız yoksa, etrafta şirinlik abidesi bir aşk böceği gibi dolanabilir miydiniz?

Bu sorum ise Öykü ve Tolga hariç hepinize.  Bir masal karakteri olsaydınız eğer hangi masal ve hangi karakter olurdunuz?

Seçil: Kesinlikle Deniz kızı Ariel olurdum. Sevdiği adam için deniz kızı olmaktan vazgeçip gerçek bir insana dönüştü. Aşk onu kökten ve kesin bir şekilde değiştirdi. (Not; saçlarıda kızıl üstelik!)

Baran: Tabii ki Pamuk Prenses'i bir öpücüğüyle uyandırma kabiliyetine sahip prens olurdum, bebek.

Berk: Bence gerçek kahramanlar ayrıntıda gizlidir. Külkedisi'ni prensese çeviren iyi kalpli peri olurdum ben. Eğer o hikaye de peri anne olmasaydı, Külkedisi diye bir şey olamazdı!

“Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.” Öykü bu slogan bir yerden tanıdık geldi mi?

Öykü: Bir sizin dalga geçmediğiniz kalmıştı, aşk olsun gevezeler! Ama her seferinde sözüme geliyorsunuz değil mi? :)

Sizler için aşk nedir? 

Öykü: Tolga
Tolga:  Öykü
Melis: Berk
Berk: Melis
Seçil: Baran
Baran: Seçil

Berk sevgili ponçik. Melis bana öldürücü bakışlar atma ama Berk’in enerjisi eminim bende dahil birçok insana ulaşmıştır. Bu sorum ise sana. Yahu bir insan hep mi ponçik olur?Hep pozitif bir insan mısın? İnsanlara yardım etmeye devam edecek misin?

Melis: İyi ki bu adamla hemen evlenmişim, ay valla kapacaklar!

Berk: Çok teşekkür ederim şekerlerim:) Bence hep pozitif olmak her zaman iyidir. İnsanlara yardım etmeye her daim hazırım ama biliyorsunuz ki Külkedileri yakın merceğimde. Ömrümün sonuna kadar tüm dünyayı dolaşıp Külkedilerini prensese çevirmeye yardım edeceğim!

Şu masallarda bahsedilen peri anne size bir günlüğüne değneğini verseydi neleri değiştirmek isterdiniz?

Öykü: Tüm dünyadaki abur cuburları sonsuza dek yok ederdim.

Tolga: Tüm dünyanın kitap okumayı sevmesini sağlardım.

Seçil: Muhtemelen bir şey değiştirmeye zamanım kalmaz çünkü kendime sınırsız topuklu ayakkabı koleksiyonu yaratmakla meşgul olurdum!

Baran: İnsanların kendilerini tamamlayan diğer yarılarını gördüğünde bileklerinde bir kalp dövmesinin belirmesini sağlardım. Böylece insanlar birbirlerini kolayca tamamlayabilir ve yanlış ilişkiler yaşayıp, kalpleri kırılmazdı.

Berk: Her değneğimi değdirdiğim kişinin sonsuza dek ideal kilosunda kalmasını sağlardım :)

Hızımızı almışken biraz daha derinlere ineyim diyorum. Kısa sorularla devam edelim.  Kendinizi bir kelime ile anlatır mısınız?

Öykü: Külkedisi
Tolga: Kitap
Melis: Kuzen
Berk: Peri anne
Seçil: Seksi
Baran: Aşk

Kim demiş kitap karakterleri kitap okumaz diye en sevdiğiniz kitap? 

Öykü : Erkekler Nasıl Tavlanır? -Gizemli Erkek Avcısı

Tolga: Külkedisi Masalı

Melis: Çöpçatanlık Kuralları (Şu aralar favori el kitabım, anlarsınız ya)

Berk: Küçük Prens

Baran: Az Mantıklı Konuş

Seçil: Ateşle Oynama

Hayat felsefem bu dediğiniz bir söz?

Öykü: HİÇBİR ŞEY GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ DEĞİLDİR.

Tolga: Kalbinin sesine güven.

Baran: Gün gelir Eros'ta kendi okuyla vurulup kazdığı kuyuya düşebilir.

Seçil: Topuklu ayakkabıları üzerinde dengede duran bir kadın dünyayı değiştirebilir. & Asla hak etmeyen biri için değerli gözyaşı hazinenden harcama!

Berk: Gerçek hayatta peri anne diye bir şey yoktur. Kendi mucizeni kendin yarat!

En büyük pişmanlığınız?

Öykü :  Yanlış kişiler için kendimi paralamam.

Tolga: Sevdiğim kadına "mecburi"de olsa yalan söylemem.

Baran: Eh, Tolga bu konuda sana katılıyorum. Ama biz yalan söylemedik, sadece söylemedik! Haksız mıyım Gevezeler?

Seçil: Kabuğumun içine fazla saklanıp, insanlara sert ve tam bir cadı gibi davranmam.



Yazarımız Aylem’i bir kelime ile tanıtın ?

Öykü: Bence çok tatlı ama acilen spora başlamalı! Benim canıma okuyup, her gün spora gönderirken hiç üşenmiyordun ama sevgili Aylem!

Tolga: Bana kitapları sevdiren ve dükkanıma koyduğum " Sihirli Kitaplar Dükkanı" ismini kulağıma fısıldayan sevimli bir kız. Birgün bizim eve gelip pembe panjurlarımıza yakından bakmalısın! (Not: Kitaplara bayıldığını biliyorum, dükkanımdan istediğin kitabımı ödünç alabilirsin tabii geri getirmek şartıyla!)

Melis: Bana zorluk çıkarmadan Berk'i hediye eden ve Öykü'yle doğuştan akraba yapan  insan. En son konuştuğumuzda hayatta hiçbir şeyin kolaylıkla ayağımıza gelmediğini söylemiştin ama Berk konusunda beni kayırdın. Bu senin gözünde ayrı bir öneme sahip olduğumu göstermiyor mu sence de? :)

Berk: Aylem'cim şu "şekerim" olayını herkesin yanlış anlamasını sağlayarak sence de biraz abartmıyor musun?

Seçil: Evet, güzel sayılır... Ama kusura bakma canım ben daha güzelim!

Baran: Ben Ayleme az önce Facebook'tan mesaj atarak bu konuyu hallettim. Herkesin her şeyi bilmesine gerek var mı? :)

Son olarak veda etmeden önce neler söylemek istesiniz?

Öykü: Hergün ve hergün sevginizin bana ulaştığını ve benimle bir çok ortak yön bulduğunuzu biliyorum. Sizi çok seviyorum! En kısa sürede "Fit Cafe"ye beklerim, yeşil çaylar benden!

Tolga: Baran'ı daha çok sevdiğinizin farkındayım ama ne diyebilirim ki o benim kardeşim:) Sizi seviyorum. Eğer yolunuz Sihirli Kitaplar Dükkanı'nın sokağına düşerse uğramadan geçmeyin... Ama lütfen muzlu pasta getirmeyin...

Seçil: Mail kutuma attığınız kötü mesajların yerini sonunda harika mesajlar aldığı için teşekkür ederim! Sizi seviyorum. Ah, sanırım duygulandım. Lütfen beni ağlatmayın, makyajımın bozulmasına dayanamam!

Baran: Gerçek aşkı mı arayanlar burda mı? Aramızda kalsın ama, şirkete sizi ücretsiz alacağım!

Melis: Artık kocamın peşini bırakır mısınız? Ponçikliği ve sevimliliği beni ilgilendirir!

Berk: Of Melis:) Gevezeler, lütfen Melis'e alınmayın... Herkesi çok seviyorum. Eğer potansiyel bir Külkedisiyseniz lütfen beni arayın! Kendinize iyi bakın ve yolunuz buralara düşerse, Külkedisi'nin ailesi olarak birlikte bir kahve içmekten memnuniyet duyarız:)

Hepinize bu harika röportaj için teşekkür ederim! İyi ki okudum dediğim şahane karakterlersiniz. Yazarımıza ise kocaman sevgiler!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.