GKBT 19. Tur | Aylem Güngördü - Gizemli Erkek Avcısı | Kitap Yorumu


Gizemli Erkek Avcısı
Karton Kapak
Sayfa Sayısı : 280
Basım Yılı : 2016
Yayınevi : Nemesis Kitap


Eros, Kendi Kazdığı Kuyuya Düşerse… Özgür ruhlu, sert, alaycı ve iş arkadaşlarının deyimiyle "tam bir cadı" olan Seçil Kaya, erkeklerin önünde diz çökmesine alışıktır. Çünkü o seçilmez, sadece seçer. Üstelik uzun ilişki denen şey asla ona göre değildir. Yine de her zor kadını dize getirecek bir şövalye çıkar. Seçil'in karşısına da o şövalye çıkmak üzeredir: Baran. Baran'la karşılaştıktan sonra, hissettiği şeylerin adını koymakta zorlanan Seçil, yardım almaya karar verir. Çalıştığı dergideki köşe yazısında okuduğu Gizemli Erkek Avcısı, Seçil'in aklındaki soru işaretlerinin cevabını verebilecek gibi görünmektedir. Ancak Seçil bu cevaplara hazır mıdır? 
(Tanıtım Bülteninden)




Uyarı! : Gizemli Erkek Avcısı, Külkedisi'nin Zayıflama Hikayesi kitabının devam kitabıdır. Tek okumaya çalışırsanız ilk kitap hakkında epey bir spoiler yersiniz. İlk kitabı okumayanlar için tavsiyem bu yorumu da okumamaları. İkinci kitap için olmasa da ilk kitaptan epey bir spoiler bulundurmaktadır.!

İlk kitapta olduğu gibi unutmuyoruz "Hiçbir şey göründüğü gibi değildir." 
 Ben bu sözü çok sevdim yahu.! Biraz da önyargı yıkmak için sürekli kullanılabilecek bir söz. Bu kitapta epeyce rastlıyoruz bu söze.
***
Seçil ve Baran'ın aşkına konuk oluyoruz bu kitapta. Açıkçası ben ilk kitapta Seçil'e o kadar sinir oluyordum ki ikinci kitapta beni affettirebileceğini sanmıyordum ki kitabın ortasında kendimi onu desteklerken buldum. Seçil kariyer yapmak ve iş alanında güçlü olmak isteyen bir kadın ki bütün o yaptıklarını da bunun için yapıyor. Güçlü kadın karakter severiz efenim. Onun için aşk biraz arka planda olan bir şey ki Baran ile tanışana kadar. Düşünün yani adam o kadar etkili. (gözlerdenkalpfışkıranemoji) Ne kadar Baran'dan uzak durmaya çalışsa da kendini sürekli onun yörüngesinde bulur ve Öykü'nün de gazıyla Gizemli Erkek Avcısı şirketine kayıt yaptırır. Fakat onun Gizemi Erkek Avcısı olduğunu bilmez. 
Baran ise tıpkı Seçil'in ondan etkilendiği gibi o da Seçil'den etkilenmektedir.  Bir de Öykü'nün ona bıraktığı Gizemli Erkek Avcısı köşesinde yazılar yayınlamaktadır. Daha fazla neler söyleyebilirim kitap hakkında düşünüyorum fakat her şey spoiler gibi geldiği için son birkaç noktaya daha değinip yorumu sonlandırıyorum. 
Bu kitabı garip bir şekilde ilk kitaptan daha çok sevdim. Bunda Baran'ın etkisi olsa gerek :D :D 
Bir de yazar en sonunda çok tatlı bir şey yapmış karakterlerin birbiriyle röportaj koymuştu ki bunun 6 karakterli halini birlikte yaptık ki turumuzun 5. gününde sizlerle paylaşacağız.  Son olarak ilk kitabı sevdim karakterleri özledim diyorsanız severek okuyacağınız harika bir devam kitabı :)

Kitaba puanım : 5/5**

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.