#Gonca'dan | 9 Ekim Sakarya Selvi Atıcı Okur Buluşması

Ekim 22, 2016

Herkese merhabalar! Bu sefer farklı bir yazıyla karşınızdayım. :) Her ne kadar üzerinden birkaç hafta geçse de ancak yazabiliyorum. 
Çok sevdiğim bir yazar olan Selvi Atıcı ile buluştuk. Öncelikle ona baskılar yapıp bu buluşmayı organize eden Serap ablaya çok teşekkür ederim. Bu benim ilk yazar buluşmam olduğu için yeri çok farklı olacak. :)


Gelelim buluşmada neler yaptığımıza.
Buluşma mekanına Selvi abla geldiğinde aklımdan geçen ilk şey "Aha! Süheyla geldi" oldu. Giyinişi ve görünüşü bana onu hatırlattı. Tabiki esmer Süheyla :) Gelişiyle bende mutluluk hormonları fazlasıyla salgılanırken ağzım kulaklarımda olanların gerçek olup olmadığını idrak etmeye çalışıyorum derken severek okuduğumuz kitapların yazarını bulmuşken karakterlerinin dedikodusunu çevirmeden olmazdı. Deryal, Ali, Demir, Süheyla, Ömer, Hayat.. He bir de unutmadan Mirza'ya bol bol söylendik :D
Bir de yazarımıza neden karakterlerini kıvırcık saçlı yazdığı soruldu.
Kendi saçları düz olduğu için kıvırcık saçlı karakterler düşünüyormuş. Hatta Süheyla'yı yazarken daha kuş yuvası gibi karışık kıvırcık saç hayal etmiş :) 
Bir de biz buluşmadan önce kimseyi tanımadığımız için buluşmada bize Selvi abla kadar sürpriz olan kısım pastaydı.Hemde Deryalli *_*






Pastadan sonra kitaplarımızı imzalattık. 
Daha birçok konu konuştuk. Bol bol güldük eğlendik. 
Yepyeni arkadaşlarım oldu. Selvi abla, Ayşegül abla, Fatma abla, Melek abla, Serap Abla, Hilal, Tuğba abla ve Nurten abla. Hepsi birbirinden naif ve çok tatlılardı. Çok harika bir gün yaşadım. Bunun için hepsine çok teşekkür ediyorum. Umarım yeniden bir araya gelip harika bir gün daha geçiririz.  :)

Yeni bir yazıda görüşmek dileğiyle.. :)

instagram : @daisyandbook

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.