KGOS 23. Tur | Sıkı Fıkı - Emma Chase | Kitap Yorumu


Herkese merhabalar! Kitap Gurmeleri olarak yeni turumuz Sıkı Fıkı'ya :) Kitap hakkında yorumlar ve alıntı görselleri için tık tık.

"Eğer bu hikâyeyi daha önce duyduysanız beni durdurun. Çapkın erkek bir kızla tanışır, ona âşık olur ve tepeden tırnağa değişir. 
Epey güzel bir hikâye, değil mi? Ama bizim hikâyemiz değil. Bizimki çok daha renkli. 
Dee'yle tanıştığım an Dee'nin özel biri olduğunu biliyordum. O ise benim kendisiyle birlikte olup, sonra da onu hayal kırıklığına uğratacak bir erkek olduğumu düşündü. Aksini ispatlamamsa epey vakit aldı. Ama konu sevişme olduğunda epey ikna edici olduğum söylenebilir. 
Bu hikâyenin en güzel yanı sonu değil, o sona nasıl geldiğimiz..."

***


Öncelikle kitabın kapağına ve cildine bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Benim ciltli kitaplara karşı ayrı bir ilgim var ki bu kitaptaki yeşil tonu onu daha bir ilgi çekici hale getirmişti. Bildiğiniz üzere Sıkı Fıkı 4 kitaplık bir serinin 3. kitabı.
Serinin ilk iki kitabını okumadım fakat Matthew ve Dee ayrı bir ikili olduğu için ilk iki kitabı okumadan da anlayabiliyorsunuz. 
Kitabın kapağında Drew'i sevdiyseniz Matthew'e bayılacaksınız yazıyordu. Drew'i bilemeyeceğim ama Matthew'i sevdiğimi söylemeden de geçemeyeceğim. Her ne kadar çapkın bir karakter olsa da Dee için yaptığı şeylere hayran olmamak elde değildi. Her ne kadar başta klasik zengin ve çapkın erkeği adam eden kız hikayesi gibi görünse de kitabın tanıtımında da dediği gibi onların hikayesi sıradandan uzak. 
***
Dee erkeklere olan güvenini tamamen yitirmiş ve asla  ikna edilemeyecek dereceye gelmiş bir kadın. Erkeklerle uzun süreli ilişkiler düşünmeyen bir kadın. Matthew'in de diğer erkekler gibi onun kalbini kırıp gidecek çapkın bir erkek olduğunu düşündüğü için sürekli etrafına duvarlar örüp güçlü görünmeye çalışıyor. 
Matthew ise Dee ile tanışmadan önce o bar senin şu kız benim havalarında çapkın kelimesinin karşılığı olacak bir adam. Uzun süreli bir ilişkisinde onunda kalbi kırılmış ve olan olmuş. Onların aşkı her ne kadar sıradan gözükse de sıradanda bir o kadar uzak. Bu ikilinin zaman zaman tartışmaları didişmeleri ve korumacı tavırlarıyla sayfaları nasıl çevirdiğinizi ve kitabı bitirdiğinizi anlamayacaksınız bence. 
Son olarak bu tur için hazırladığımız tanıtım videosunu izlemeye ne dersiniz ? 


Kitaba oyum : 4/5

2 yorum:

  1. Video harika olmuş canım. Ellerine sağlık. 😘 Kitabı bende merak ettim doğrusu. *_*

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım, alma fırsatın olursa al bence ;)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.