KGOS 22. Tur | Şeytanın Stajyeri - Donna Hosie | Kitap Yorumu

Yazar : Donna Hosie
Kitabın Özgün Adı : The Devil's Intern
Çeviren : Aslı Karadeniz
Yayınevi : Novella Dinamik
Sayfa Sayısı : 333
Basım Yılı : Aralık,2015

Herkese merhabalar! Yeni tur kitabımız Novella Dinamik Yayınlarından çıkan Şeytanın Stajyeri :) Detaylı bilgi vermeden önce facebook sayfamızdaki yarışmaya katılmak için tık tık ;) 

***

Her şeytan Cehennem'den çıkmak ister. Peki ya gerçekten bir yol varsa?..

Zamansız ve pek de kahramanca olmayan ölümünden sonra, Mitchell Johnson kendini Cehennem'de Şeytan'ın stajyeri olarak oradan oraya koştururken bulur. Vakitsiz ölümünü bir an aklından çıkaramayan Mitchell'a, efsanelerde bahsedilen bir zaman makinesi tekrar dünyaya dönebilme şansı verir.

Bu planı gerçekleştirebilmek için, her ne kadar onları riske atmak istemese de, arkadaşlarına ihtiyaç duymaktadır. Her gencin kendi ölüm zamanlarına dönmek için farklı sebepleri vardır. İçlerinden biri Cehennem'in korkunç yaratıklarının dikkatini çektiğinde, kendilerini ölümcül bir çıkmazın içinde bulurlar. Düştükleri bu karanlıktan kaçış yolunu bulabilecekler midir?

***



Şeytanın Stajyeri 3 kitaptan oluşan bir serinin ilk kitabı :) Kitabın size kendimce özetini yapayım. Michell Cehennemde Septimus'un stajyeri yani şeytanın stajyeridir. Bir gün Septimus dönüştürücü hakkında Michell'le konuşur ve Michell dönüştürücüyü çalarak ölümünü değiştirmeyi düşünür ve düşündüğü şeyi arkadaşları Medusa, Alfrain ve Elinor'la birlikte dönüştürücüyle birlikte ölümlerine yolculuk yaparlar. Bu yolculuk onların sandığından daha zor olacaktır. Bu yolculuk sonunda şeytan takımı için yeni maceralar ortaya çıkacaktır.
Konusu benim özetimle bu şekilde. Kitabın tasarımına değinmem gerekirse ben cildini çok sevdim. sayfa tasarımları da çok hoş olmuştu. Ben bu kitaba tur alacağımızı öğrendiğimizde çok mutlu olmuştum. Çünkü kitabı görünce bir vuruldum kendisine :D 
Kitabı okurken izlediğim iki film aklıma geldi. Bu da sanki onu izliyormuşum gibi bir etki bıraktı bende. Bazı komik yerleri maceranın ortasında sizi tebessüm ettirirken, yok artık daha fazlası olamaz dediğim anlarda daha fazlası oldu. Olaylar çok düşündürücü oldu beni açımdan birkaç yeri tekrar okuduğum için acayip hissettim. O kadar tuhaf yerleri vardı ki ağzım açık kaldı. Şeytan takımının paradokslu hikayesi benim hoşuma gitti. Merak edip tereddütleriniz varsa bence okuyun Michell ve arkadaşlarının dünyası sizi de bir çırpıda içine çekecek ve yaşadığınız dünyayı unutacaksınız. 

Merak eden arkadaşlar ön okuma için : tıklayınız :)

Son olarak kitaba oyum : 4/5 


2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.