GKBT 1. Tur | Beni Aşka İnandır - Laura Kaye | Kitap Yorumu


Yazar : Laura Kaye
Kitabın Özgün Adı : One Night With a Hero
Çeviren : Hatice Gökçe Üstündağ
Yayınevi : Nemesis Kitap
Sayfa Sayısı : 303
Basım Yılı : Ocak, 2016

Herkese merhabalar! Geveze Kalemler olarak ilk tur kitabımız olan Beni Aşka İnandır'ın yorumuyla karşınızdayım!

Kitabımızın ön okuması için tıklayınız.
Kitabı kazanma şansı için facebook sayfamızdaki çekilişe katılmak için tıklayınız. :)


"Kitabımızın ufak bir özetini geçmem gerekirse,
Joss yalnız büyümüş bir kadındır. Tek hayali ise evlenip çocuk sahibi olmak ve güzel bir aile kurmaktır. Brady ise bunun tam tersidir. Aklında ne evlenmek ne de çocuk sahibi olmak vardır. Bunun en büyük etkeni ise babasıdır. Bunun dışında Brady askerdir. Biraz gel gitli bir kişiliğe sahiptir. Günün birinde yolları kesişir ve hayatları büyük bir değişime uğrayacaktır. Joss ve Brady Aşka inanabilecekler midir?"




Beni Aşka İnandır kitabı Heroes serisinin ikinci kitabı. İlk kitap yine Nemesis Kitap'tan çıkan Yasak Sevgili kitabı. Yazar ve kitapları hakkında detaylı bilgi için : Laura Kaye Yazar Tanıtımı




Gelelim kitabın yorumuna...
İlk olarak kitabın tasarımına değinmezsem büyük haksızlık edeceğimi düşünüyorum.Tatlı renklerle bezeli. Bir sürü kalpçikle dolu. Sadece tasarımıyla bile sizi etkisini altına alabilecek bir kitap. Sizin için tasarımını göstermek için çektiğimiz fotoğraflardan bir gif hazırladım. 




Tasarımız dışında yazarın dili çok akıcı hemen hikayenin içine çekiyor sizi.Kitap üçüncü şahıs ağzıyla anlatılıyor ve karakterlerin düşünceleri ve duyguları gayet iyi bir şekilde aktarılmış.
 Fakat beni karakterler konusunda biraz sıkıntım var özellikle de 
 Brady karakterine aşırı derece gıcık olduğumu söylemem gerek. Bana göre çok gereksiz ve saçma sebepler üzerine aşka ve evliliğe küsmüş bir karakter gibi geldi. Belki okurken sizler hak verebilirsiniz fakat ben biraz bencil olduğunu düşündüm. Gerçi kitabın sonlarına doğru karakteri normale döndü. Bu duruma epey sevindim :)  Öte yandan Joss çok iyi yürekli ve gayet iyi bir karakterdi. Brady'nin aksine okurken hiç ona kızmadım. Yazar burada denge yapmıştı.  Bu ikili biraz kaçık bir ikili olsalar da ben ikisini de sevdim. Birde ben bu kitaba başlarken reading slump esintileri yaşıyordum ki kendisi beni bundan kurtardı. Kitap kısa olmasına rağmen içinde bir sürü olay vardı. Okurken bir sürü duygu geçişi yaşadım.  Kitabın içinde komik sahneler vardı. Özellikle Brady'nin Joss'un baktığı bebeklerden biriyle yaşadığı bir sahne aşırı komikti merak etmeyin spoiler değil :D 
Son olarak kitaba puanım 4/5 ;) 


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.