Mimlendim! :)

Aralık 26, 2015



Herkese merhabalar! Son Sayfası "Hayat" blogu beni mimlemiş :) Epeydir böyle bir etkinlik yapmıyordum. Bu biraz kişisel bir mimleme olmuş :) Kendimi anlatmayı pek beceremem ama deneyeceğim :)

Ben de  Mor Düşler Kitaplığı ve ilginç bir şekilde tanıştığımız Kitap Sahili 'ni mimliyorum! :) 

Evett başlıyorum :)

Uzaktan soğuk ve asık suratlı gözüksem de arkadaş ortamımda çok gülerim ve samimi olduğumu düşünüyorum.


 

Çayı hiç sevmem ama istisnasız her  gün kahve içerim. Tam bir kahvekoliğimdir! :)


Bir insanla ilgili ilk gördüğümde veya konuştuğumda kanıya varırım ve o kişi hakkında düşündüğüm şeyler hakkında pek de yanılmam. Altıncı hissim epey kuvvetlidir. Balık burcunun en güzel getirisi bu sanırım :)



Cemal Süreya'nın "Hayat kısa, kuşlar uçuyor." sözünü çok severim.

Kitap okurken dünyadan öyle soyutlanıyorum ki beni o dünyadan koparım gerçek dünyaya döndüren kişilere arada kızabiliyorum. 


Tam bir ev kuşuyumdur. Gezmeyi pek sevmem.. Evde kalıp kitap okumayı veya film izlemeyi gezmeye tercih ederim.
Fotoğraf çekmeyi çok severim fakat çekilmek için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

Çok acayip huylarım vardır. Mesela silginin arka kısmını kullanmam. Bu huyum yüzünden pek çok kişi tarafından dalga konusu olduğum doğrudur.

Her insanda olduğu gibi egoist insanlardan nefret ederim. Kendine özgüven iyidir fakat fazlası ego yapar ;)

Dobra bir insanımdır. Ne düşünürsem söylerim. Bu huyum yüzünden çok eleştirildiğim doğrudur.

Kitap okumak dışında ilginç bilgiler araştırmayı çok severim.
Kitap okurken aşırı derecede kendimi kaybedip karakterlerine kızdığım anlarda epey saydırır ve etrafımdaki kişiler tarafından deli damgası yemeye bayılırım (!)

Theo James hayranıyım :) 

Alt yazılı film izlemeyi severim :) 
Bir oda dolusu okunacak kitabım olsa yine kitap alırım :D
Özenti insanları hiç sevemem. Özenti olup kusursuz olacağına kendi olup kusurlu olsun.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.