Seni İstemiyorum - Hatice Kurtaran | Kitap Yorumu + Alıntılar


Yazar : Hatice Kurtaran 
Yayınevi : Mendirek Yayınları
Sayfa Sayısı : 398
Basım Yılı : 2015

"Bu evlilik ailesini kurtaran fakat kendisini öldüren bir anlaşmaydı!"

Yağmurlu bir Cumartesi gününden herkese merhabalar! Nihayet gribi atlattım. Tam anlamıyla olmasa da iyileştim. Vee yeni bir kitap yorumuyla geri döndüm. 



Kitap hakkında tam yoruma girmeden kitabı anlattığını düşündüğüm bir alıntıyı sizlerle paylaşmak istiyorum.
“İlk önce birbirlerinden nefret edip birbirlerine ‘Seni İstemiyorum!’ diye haykıran kalpler, daha sonra ise sadece Seni İstemiyorum! Deyip birbirlerinin kalplerini, aşkla bakan gözlerini isteyen kalpler şimdi ne olmuştu da tekrardan Seni İstemiyorum! Diyerek aşklarını karanlığa hapsetmişlerdi?

Aşkları beş kuruş etmeyen insanlar kadar değersiz değildi! Peki bu işin sonu ne olacaktı?”


Benim beğendiğim ve çok uygun olduğunu düşündüğüm kısım bu ama kitabın bir töre kitabı olduğunu düşünürsek biraz eksikler olabilir. Normalde töre kitaplarını pek seven bir insan değilimdir. Hatta kitabın yazarına başlamadan önce töre kitaplarını sevmiyorum ve kitabını beğenmeme gibi bir olasılığımda var demiştim. Fakat kitap benim düşündüğüm kadar ‘töre’ içerikli değildi. İlk başta konusu gereği Derin ve Sıraç kan davasını durdurmak için kendilerini feda ederek birbirleriyle evlendiler. Açıkçası o kısımda töre tam abartılmadan dozunda anlatılmıştı. Olması gerektiği gibiydi fakat benim rahatsız olduğum bir kısım karakterlerin hemen birbirlerine kapılmalarıydı. Ben biraz daha birbirlerinden nefret ederler diye düşünmüştüm ama bu haliyle de iyiydi. (*Psikopat okur emojisi* ) Bunun dışında kitapta olaylar epey hızlı ilerliyordu ki sıkılacağınızı sanmıyorum. Ben bir günde 200 sayfasını okudum.  Sadece bu kadar hızlı ilerlememesini ve daha derine inilmesini beklerim. Birden hoop o oldu hoop bu oldu falan filan.. ki ben ayrıntıları seven biri olarak keşke biraz daha ayrıntıya girilseydi dedim. Bir de ufak da olsa kitabın içindeki yazım yanlışlarına değinmek istiyorum. İçinde epey yazım yanlışı vardı bir an editöre gitmedi mi acaba dedim fakat giriş sayfasını incelediğimde editöre gittiği gördüm keşke dikkat edilseymiş dedim. Umarım kitabın ikinci baskısında o hatalar düzeltilir.  Bir de karakterlerimize değinmek istiyorum. Önce bayanlar :D Derin esmer, alımlı, güzel ve bir o kadar da güzel bir kız. Kitapta düşünceleri ve duyguları gayet iyi bir şekilde anlatılıyor benim favori karakterimdir kendisi. (*gözlerinden kalp fışkıran emoji*) Sıraç bildiğimiz yakışıklı bakışları ve gazmeleriyle kadınların dikkatini çeken odun erkek modeli :D Ama aşırı kıskanç bir tip ki bu başına bela açıyor kitapta.. Normalde hepinizin sevip beğeneceği bir karakter tipi odunumuz fakat benim favorim hala Derin :D  Gelelim kitabın gıcık sinir karakterine Jiyan ana birlidğimiz cadı kaynana modeli.. Fakat biraz dozu arttırılmış bir kaynana. Ultra gıcık diyebilirim. Kendisine çok gıcık oldum.. Kitabın içine girsem onu vurarak ben kan davası başlatırdım herhalde (*hunharca gülen okur emojisi*) Neyse neyse, kitabı bir bütün olarak incelemem gerekirse güzeldi. Hele ki yazarımızın ilk kitabı olduğunu göz önünde bulundurursak gayet iyiydi. Bir de benim gibi Mustafa Ceceli hayranı olan biri için içinde harika bir yer vardı. Kitabı okumayıp merak eden arkadaşlara kitabı almalarını öneririm. Kitaba oyum : 3,5 / 5 

Ve sizler için hazırladığım alıntılar ; 






Dipnot : Görselleri paylaşırsanız lütfen kaynak belirtin. Yeni bir yorumda görüşme üzere. Sevgilerr :)



Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.