Hatice Kurtaran - Röportaj



İlk olarak bize kendinden bahseder misin? İlginç sorularıma geçmeden seni tanıyalım.
-Ben 19 yaşında, yazı yazmaya tutkun, kitap okumaya bağımlı bir öğrenciyim aslında.

Peki seni en çok ne kızdırır?
-O kadar çok kızdığım konu var ki bu soruya cevap vermek beni daha fazla düşündürüyor. İçlerinden en çok göze çarpanı bekletilmek sanırım. Bekletilmeyi sevmediğim gibi bekletmeyi de sevmem.

Kendini üç kelime ile tanımla?
-Kitap sevdalısı, yazar


Biliyorum seçmek zor ama en sevdiğin kitap?
-Evet çok zor hem de.. Ama bir seçim yaparsam, Fatma Erdek’in Melekler Zamanı ..Bu kitabın yeri bende çok ayrı.. Ahh bir de Gurur ve Önyargı var seçmek gerçekten zor..

Boş zamanlarında ne yaparsın?
-Kitap okurum, bir şeyler yazarım ve gezerim.. Ve her daim olmazsa olmazım şarkı dinlerim.

En sevdiğin yemek ve tatlı?
-En sevdiğim soru :D Patlıcan oturtmasına hayır diyemem. Pastalardan çikolatalı pasta, şerbetlilerden şekerpare, sütlü tatlılardan da sütlaç .. Çok açıklayıcı bir yanıt oldu sanırım :D

Hiç unutamadığın komik bir anını anlatır mısın ?
-Bu en zoru oldu ama . ): İki yıl önce Adalara gezmeye gittiğimde bisiklet sürmeyi öğrenirken ağaca tosladım. Ne tuhaftır ki canımın acısına rağmen gülmeden yapamadım (: O düşüşüm paniğim bizi epey eğlendirmişti.

Kendini bir eşyaya benzetseydin bu ne olurdu?
-Kalem olurdum..yazmaktan hiç tükenmezdim.

Şu sıralar en sevdiğin şarkı?
-Bahadır Tatlıöz - Mahşer

En sevdiğin şair?
-Özdemir Asaf

Seni en çok ne mutlu eder?
-Çikolata ve sevdiğim bir roman.

Türk kahvesi mi nescafe mi?
-Nescafeyi çok severim ama Türk kahvesinin tadı ve yeri bir başka

Bir insanda ilk olarak neye dikkat edersin?
-Konuşma üslubuna

Asla yapmam dediğin şey?
-Asla asla dememek gerek bana göre. Ama yine de cevap vermem gerekirse, asla güven verdiğim birinin güvenini boşa çıkartmam. Elimden gelen her şeyi yaparım.




Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.