Tesadüf - Jamie McGuire | Kitap Yorumu

Eylül 28, 2015

Kitabın Orjinal Adı : Happenstance1
Yazar : Jamie McGuire
Çeviri : Boran Evren
Yayınevi : Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı : 149
Basım Yılı : 2015

Herkese merhabalar! Yepyeni bir yorumla yine karşınızdayım :) Güven Bana'dan sonra biraz kendimi dinlendireyim istedim fakat baktım Tesadüf kitaplığımdan oku benii diye göz kırpıyor, baktım zaten kısa okuyayım sonra dinlenirim dedim.  

Malumunuz okullarda açıldı pek vakit bulamıyorum okul zamanı.. Okunacak bir sürü kitabım var bu aralar, derken çıkmasını çok beklediğim İlknur Birdal'ın yenisi Karanlığın Külleri'ne de bugün kavuştum sanırım ondan sonra biraz dinleneceğim. Bu arlar okurken aşırı derecede baş ağrısı çekiyorum.. Zorlamasam iyi olacak. Neyse ben asıl konuma geri döneyim. Tesadüf'ün konusuyla başlayayım.

"Erin Easter, Blackwell Lisesi'ndeki üç Erin'den biriydi;bu üç kız sadece isimlerini değil doğum tarihlerini de paylaşıyorlardı. İlgisiz, tek bir ebeveyn tarafından büyütülen Erin Easter, Weston Gates'e uzaktan uzağa hayranlık duyuyordu. Erin A. ve Erin M.kasabanın iki sevilen kızıydı;Kasabanın en zengin iki ailesinin kılzarı, en yakın arkadaşlar, ponpon kızlar ve Erin Easter'ın olamadığı diğer her şeylerdi; ve Erin Easter'ın bunu unutmasına da asla izin vermiyorlardı.
Weston Gates sevilen bir sporvuydu e iki başarılı avukatın oğluydu. Soyadının getirdiği hayatı yaşamak kendi arzularından vazgeçmiş, günlerini soyadının baskısı altında geçiriyor ve gizliden gizliye Erin Easter'a ilgi gösteriyordu; onun daha farklı bir hayat yaşaması gerekiğine inanıyordu. Ve sekizinci sınıftan beri Erin A. ile çıkıyordu. Bir tesadüf eseri akşamları Erin Easter ile takılmaya başladıktan sonra kendi gelecek hayallerine ve duygularına sahip çıkma cesaretini göstermeye başlamasıyla işler kendisi ve Erin Easter için değişmeye başlamıştı.
Fakat şoke edici bir trajedi küçük kasabayı sardığında Erin Easter'ın hayatı mümkün olan en iyi şekilde altüst oldu. Peki, ya hayallerine kavuşmak sandığı kadar basit değilse, ya bildiği hayat çok daha karmaşık hale gelirse?"


Olaylar tam olarak böyle arka kapak yazısı kitabın özeti diyebilirim. Birden Erin'in hayatı değişiyor hem de iyi anlamda olan bir değişme bu ki.
Kitabın içinde küfür geçmesi konusunda biraz rahatsız oldum açıkçası. Tamam duyulmadık şeyler değildi ama ilk üç bölümden bu otuz sayfalık bir kısmı kapsıyor 4-5 küfür okudum. Daha sonra pek geçmedi küfür bir sonlara doğru vardı. Onun dışında kitabın başında hiç adapte olamadım ama sonra epey hızlı gitti. Zaten kitap kısa çıtır çerez niyetine gitti. Kitap gayet hoş bir kitap. Fakat dediğim gibi içindeki küfür yerleri beni rahatsız etti onun dışında hiçbir şikayetim yoktu Bu kitap biraz daha serinin ilk kitabı olduğu için giriş niteliği taşıyor onun için diğer kitapları da okuyacağım çünkü Erin Easter'ın asıl serüveni bence o kitaplarda başlıyor :)


Son olarak kitaba oyum : ❤❤❤

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.