Stephanie Perkins - Lola ve Komşu Çocuk | Kitap Yorumu

Eylül 21, 2015
Kitabın Orjinal Adı : Lola and the Boy Next Door
Yazar : Stephenie Perkins
Çeviri : Aslı Tümerkan 
Yayınevi : Yabancı Yayınları 
Sayfa Sayısı : 320
Basım Yılı : 2015


"Geçmişimde kalan çocuk, gelecekteki aşkım olabilir mi?"

Herkese merhabalar! Tatlı mı tatlı bir kitabın yorumuyla karşınızdayım. Kitap gerçekten çok tatlı bir kitap gerek kapağı gerekse cildiyle gerçekten çok tatlı bir kitap.

Kitaba hiç tereddüt etmeden büyük bir beklentiyle başladım. Fakat reklamı çok fazla olduğu için bu beklentimi karşılamayacağı gibi bir düşünce de beynimin köşesinden sinyal veriyordu ki bitirdiğimde derin bir nefes alarak beni yanılttığına çok mutlu oldum.

Sizlere için kısa bir şekilde kitabın konusuna değinmek istiyorum.
Lola iki baba, havalı bir rock star sevgili ve çok değişik bir giyim tarzına sahip bir kız. Hayatının mükemmel olduğuna inanıyor. Ta ki günün birinde ilk aşkı olan Cricket Bell ve ikizi tekrar yan evlerine taşınana kadar. Cricket Bell'in taşınmasıyla birlikte Lola hayatının aslında o kadar da mükemmel olmadığını ve hayatında doğru kişi dediği insanın kim olduğuyla ilgili düşüncelerle bir çıkmaza giriyor. Sizce gerçek aşkı geçmişte ki bu çocuk olabilir mi?
Mi deyip bırakıyorum cevabını okuyunca öğrenmelisiniz. Kitap çok eğlenceli bir kitap ben okurken büyük bir zevk aldım. Başlarda sanki beklentimi karşılamayacak gibiydi fakat sonlara doğru harika bir hal aldı. Kitapta şahane alıntılarda bulabilirsiniz fakat ben daha kitabın tanıtımı sırasında sevdiğim bir alıntıyı sizlerle paylaşmak istiyorum. "Eğer ben yıldızlarsam, Cricket Bell koskoca galaksiler eder." Bu aslında kitabın içinden spoiler niteliği bile taşıyor diyebilirim öyle bir alıntı. Bir yere daha değinmek istiyorum fakat o da bir nevi spoiler olduğu için bende kalsın :) Cricket Bell karakterini ben çok sevdim biraz da onun için bu alıntıyı sevmiş de olabilirim. Lola karakterini gözümde canlandırma konusunda biraz sıkıntı yaşadım bu yüzden kitabı çizgi roman gibi düşündüm. Lola çok ilginç bir kız çok orjinal aslında. Sanırım biraz da bundan zorlandım giydiği kıyafetleri saç stilini vs. epey bir düşünerek canlandırmaya çalıştım. En sonunda yorum için araştırma yaparken Tumblr da kitap için yapılan bir tanıtım görseli buldum ;


Harika değil mi ? 
Kitabı okumak isteyen arkadaşlar okumalısınız diyorum harika vakit geçireceğiniz bir kitap.
Son olarak kitaba oyum : ❤❤❤❤❤

Alıntılar için facebook sayfamı ziyaret edebilirsiniz:  Gonca'nın Kitaplığı

Sevgiyle kalın. :)


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.