Garip Sorular Etkinliği

Eylül 14, 2015
Merhabalar! :) Kitap Sahili blogu beni mimlemiş daha önce böyle bir etkinlik yapmamıştım kendisine teşekkür ederim.

1) Bu aralar hiç durmadan dinlediğin bir şarkı var mı yani bağımlılık yapan?
 Sizlerde bağımlılık yapar mı bilmiyorum ama Ellie Goulding - Beating Heart ve Cem Belevi'nin Sor şarkısını dinliyorum.

2) En son ne zaman yaralandın veya başına kötü bir şey geldi?
Ağustos ayının son haftası düştüm ve kolum feci bir şekilde yaralandı. :(

3) Seni en çok ne kızdırır ? (Sanalda/Gerçekte)
Samimiyetsiz, kendini dünyanın merkezi sanan egoist insanlar ve görmezden gelinmek.

4) En son ne zaman bir şeyi izlerken veya yaşarken duygulandın ve ağladın?
Bir şey izlerken ne zaman duygulandım hatırlamıyorum ama dün Atatürk Köşkü'nü gezerken duygulandım fakat ağlamadım.

5) Kendini üç kelime ile tanımla?
Bu biraz zor bir soru.. İnatçı, şanssız ve kitapkolik.

6) Evde boş boş otururken ne yaparsın?
Youtube'dan çok sevdiğim dizilerin bölümlerini tekrar izlerim veya kitap okurum.

7) En sevdiğin blogger kim?
Eren Nadir Akşamoğlu'nun blogunu ve samimiyetini seviyorum.

8) Hayatta en çok neyi seversin?
Bu soruya tek bir cevap verilmez. Ailemi, kitaplarımı, papatyaları ve tabi ki çikolatayı :)

9) Diyelim ki suçsuz yere suçlanıyorsun, onlara ne dersin?
İster inanın ister inanmayın kimseyi kendime inandırmak zorunda değilim derdim sanırım.

Bende Mor Düşler Kitaplığı ve Son Sayfası Hayat bloglarını mimliyorum :)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.