Nazmiye Sümer | Hiç Hesapta Yoktun Sen | Kitap Yorumu

Ağustos 28, 2015





Yazar : Nazmiye Sümer
Yayınevi : Mendirek Yayınları
Sayfa Sayısı: 568
Basım Yılı : 2015


Kendime yediremiyordum. Benimle evlenmek istediğini annesi aracılığıyla ileten bu adam ; kendini şimdi bana farklı bir kişi olarak tanıtıyordu. İntikam almam artık kaçınılmazdı.
“Evli misin?” diye sorduğumda şaşırdı. “Hayır,” dedi.
Soğukkanlılığımı korumaya çalışarak devam ettim.  “Peki, nişanlı olabilir misin ya da bir kız arkadaşın var mı?” derken göz ucuyla ellerine baktım. Bunu bilinçli yapıyordum. Sorduğum sorular onu şüphelendirmiş olmalıydı ki, bana tereddütle bakarken yine, “Hayır,” dedi.
Karadeniz’in hırçın dalgaları arasında hayat bulan, büyüleyici bir aşk hikayesi..
(Tanıtım Bülteninden)

Herkese merhaba! Blogumun bu seferki misafiri Nazmiye Sümer’in Hiç Hesapta Yoktun Sen kitabı. Yoruma nereden başlasam bilemiyorum…
Kitaba başlarken aslında epey bir tereddütle başladım fakat  birkaç bölüm okuyunca bu tereddüdüm yavaş yavaş kayboldu. Yazarın betimlemeleri çok iyiydi fakat bazı yerlerde biraz fazla buldum. Onun dışında hiçbir şikayetim yoktu kitap hakkında. Aksine ilk defa çok yakışıklı ve çok güzel diye tasvir edilen bir çifti okumadığım için çok sevindim. Nadir ve Şahsenem çok bizden karakterlerdi. Günlük hayatımızda rastlayacağımız cinsten. Yaşadıkları, kitabın içindeki diğer karakterler ve karakterlerin düşünceleri tam dozundaydı. Kitabın biraz konusuna girmem gerekirse, Şahsenem evlenmeyi düşünmeyen ondan önce kendi ayakları üzerinde durmayı düşünen Karadenizli bir kızdır. Bu kızımızın “Asla bir Karadenizli ile evlenmem.” diye söylediği bir sözü bile vardır. Günün birinde karşısına çıkan Nadir bu sözünü ezmesine neden olacak erkektir. Nadir yıllar önce Şahsenem’in resmini  görür ve o an ona aşık olur. Yıllarca karışışına çıkmak için fırsat kovalar ve günün birinde annesi bu fırsatı ona altın tepsi ile sunar. İşte bütün olaylar annesinin Şahsenem’e Nadir’i söylemesiyle başlar. Olaylar kısacası bu şekilde fakat her kitapta olduğu gibi sevenlerin kavuşması kolay olmuyor. Şahsenem ve Nadir’in kavuşma hikayesini okurken çok bizden olduklarını göreceksiniz.

Kitaba Oyum : ❤❤❤❤

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.